Conspiracy

"Russia Today" cancels contract with Reuters, too many lies

“Russia Today” is cancelling their contract with Reuters after the British news agency published an article titled “Russian intervention in US elections” with unsubstantiated accusations against News agency Sputnik .

Article source link :

Article Source

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>